tiistai 8. toukokuuta 2012

hiontaa,suojausta ja väriä!

Pääsin jatkamaan foorttin kanssa heti aamusta, hioin hiomakoneella (P800 hiomapaperilla) hiomavärin sileeksi kauniiksi ihanaksi. Vaikeet kohdat hioin käsin ja karhunkielellä viimeistelin sitten loput!
hiottuna

Sitten katsastin oikeen värinumeron ja se löytyikin sitten mukavasti sen jälkeen kun ensin yritettiin konepeltiä auki varmaan 10min ja sitten värinumero ei lopulta ees ollut siellä! :D
Seeuraavaksi puhalsin auton ja sitte se meni taas kohti maalauskammiota.. Sutjakasti suojasin auton ja sitten värin tekooon!


suojattuna!
Sitten vielä puhallus,rasvanpoisto ja tahmaliinalla viimesekki kakat pois!
-Väriä vedettiin eka yks peittävä kerros pohjamaali alueen päälle
-Odotettiin että kuivuu
-Toinen samanlainen kerros mutta sitten häivytettiin väriä niin että suihkutettiin sumua poispäin maalatusta kohdasta.. En oikein osaa selittää sitä..

Kun väri oli kuiva tarkistin että maali oli peittänyt ja olihan se!
Seuraavaksi lakkaus! Ensin vähän reilu puolikas kerros lakkaa (ootin sen jälkeen vähän aikaa) ja sitten toinen kunnon kerros, lakkakin häivytettiin helmasta, eli siihen vedettiin sellasta häivytys ohennetta sitten lopuksi..

valamis

roskaa näkyy vähän



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti