torstai 27. lokakuuta 2011

kyljen viilausta!

Jatkoin saman kyljen parissa ja sain opastusta Juhalta kun oli vähä ongelmia koko kyljen kanssa.. Hiontaa ja kittausta vuorossa..

 Kiti oon hionu P120 ensin pahimmat tasaseks ja sitten jos alkaa olla hyvällä mallilla niin sitten P180 loput..
pyöristin etulokarin pokkausta..
En ees muista kuinka monta kertaa hioin ja kittasin tässä parin päivän aikana mutta kittasin kyllä ihan riittävästi! Kylki alkaa olla siinä mallissa että volaaa se olla valmis, mutta vähän vielä hiontaa sieltä täältä!
kittasin helman kaarrosta kumilastalla.
Tuntuu kyllä että toi kylki ei ikinä valmistu.. Aloitin kumminkin jo konepellin kittailut tossa aamulla!
olisi kannattanu vetää koko alueelle kitti mutta en sitte tajunnu..

konepellissäki on ihan kivasti lommoa..
helman pokkaukseen laitoin kunnon köllin kittiä ja sitte muotoilin

kittasin alareunan kun se oli aika perunamaa kanssa..
takaluukkuakin oon kittaillu ja alkaa olla valmista.. (ehkä)

Pohjia ois aikaa tehä tää ja ens viikko, että maalaukseen jää sitten aikaa.. Hohoo voipi tulla kiirusta.. Koko projektiin on aikaa 4 viikkoo... wowowow...

1 kommentti:

  1. Salla, kannattaa kitata ne luukut kireästi yli, sen verran paljon niissä on nyt jo kittiläiskiä. Varsinkin konepeitto kannattaa ottaa käsittelyyn ja vetäistä kitti yli koko osaan. Tarkasta takaluukun reunapokkaus pitkän lastan avulla valoa vasten, onko riittävän suora. Saat lisää ohjeita kunhan pääsen taas koululle... :-)

    VastaaPoista