Kahva valmiina (vähän väärinpäin kuva) |
Sitten pääsin suojailemaan datsunipatsunia.. Siinä menikin oletettua kauemmpin, oli meinaa hullu työ suojata.. Päivän päätteeks sain sen onneks suojattua ja rasvanpoistin koko auton Saden avustuksella!
Suojattuna |
Aamulla sitten juoksin maalin tekoon ja äkkiä datsuni epoksiin.. Maalia meni ihan mukavasti, vedin kaks paskua kerrosta! Maalasin kivasti loppuun ja sitte ruiskun pesuun, no enköhän mä unohtanu suojalasit ja plurps silmässä kunnon pesu tinneriä, se tunnahti mukavastia ja pullollinen silmähuuhdetta ja terkkarin vastaanotolle ja siellä varmaa 5 litraa vettä silmään, siitä passitus sairaalan vastaanotolle ja siellä tunti silmätiputuksessa -.- Kuinka tuskasta ja lopuks lääkärin tarkastus ja kaikki oli simmussa OK! :) Silmätipathan sieltä sitten vielä sain! Kantapään kautta opin KÄYTÄ AINA SUOJALASEJA KUN TOIMIT LIUOTTIMIEN KANSSA!
söpön näkönen ovi |
Epoksin jälkeen |
Tänään aloitin aamusta hiomalla pitkän tallan kanssa koko auton P180 että näkee missä on kaikki kuopat kun ne kohdat ei hioonnu! Hionnan jälkeen aloitin rrrrrajun kittauksen.. Sain kitattua takaluukun päällisen ja toisen takalokarin, seuraava vaihe onkin se huonompi osa eli HIONTA!
tummempi kohta on lommolla |
kaunista.. |
Kyllä tässä urakkaa piisaa |
Kuvassa näkyy talla millä hioin |
Lokari kitattuna |
takaluukku kitattuna |
vielä lähikuvaa.. |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti